Αλλαγές - Επιστροφές

Ηλεκτρονικές Παραγγελίες

Για να παραγγείλετε ένα ή περισσότερα προϊόντα πρέπει απλά να πατήσετε το κουμπί "Αγορά" που βρίσκεται κάτω από κάθε προϊόν. Στη συνέχεια θα μεταφερθείτε στο Καλάθι Αγορών σας. Εκεί μπορείτε να επιλέξετε "Ολοκλήρωση Αγοράς" για να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας, ή να επιλέξετε "Συνέχεια Αγορών" ώστε να επιστρέψετε στο προϊόν το οποίο προσθέσατε πλέον στο καλάθι, και να συνεχίσετε την περιήγησή σας.

Στο καλάθι αγορών, μπορείτε επίσης να αλλάξετε τις ποσότητες των προϊόντων, να χρησιμοποιήσετε πιθανά εκπτωτικά κουπόνια που διαθέτετε, καθώς και να υπολογίσετε τα μεταφορικά έξοδα.

Κατά τη διάρκεια της περιήγησης στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα, βλέπετε πάντα τα προϊόντα που υπάρχουν στο καλάθι αγορών, στο δεξί μέρος της οθόνης, καθώς και το συνολικό κόστος. Όταν είστε έτοιμοι για την ολοκλήρωση της παραγγελίας, κάντε κλικ στο κουμπί "Ολοκλήρωση Αγορών" που υπάρχει στο κάτω μέρος του Καλαθιού Αγορών.

Τηλεφωνικές Παραγγελίες

Μπορείτε να κάνετε παραγγελία μέσω και του τηλεφώνου.

Απλά τηλεφωνήστε στο 210-962-9044 ή 2310-231-381 (Δε-Τε 8:30πμ - 8μμ, Τρ-Πε-Πα 8:30πμ - 9μμ, Σα 8:30πμ - 7μμ)

Μέθοδοι Πληρωμής

  • - Με αντικαταβολή.
  • - Με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό.

Έξοδα Αποστολής

Για τις Εγχώριες αποστολές (ΕΛΛΑΔΑ), τα έξοδα αποστολής είναι 4€ και ΔΩΡΕΑΝ εάν το κόστος της παραγγελίας σας υπερβαίνει τα 50€.

Για τις Διεθνείς αποστολές (ΚΥΠΡΟΣ-και Λοιπές χώρες), τα έξοδα αποστολής είναι 15€ μέσω ΕΛΤΑ και 30€ μέσω COURIER για την ΚΥΠΡΟ, ΑΛΒΑΝΙΑ, ΒΟΥΛΓΑΡΙΑ, 50€ για τις χώρες της ΕΥΡΩΠΑΪΚΗΣ ΕΝΩΣΗΣ ΚΑΙ 90€ για τις ΥΠΟΛΟΙΠΕΣ ΧΩΡΕΣ.

Ακυρώνοντας μια Παραγγελία

Η ακύρωση μιας παραγγελίας, φυσικά σε εύλογο χρονικό διάστημα,γίνεται στην Εξυπηρέτηση Πελατών μέσω τηλεφώνου Δευτέρα - Παρασκευή από τις 10:00 μέχρι τις 17:00, αλλά και με αποστολή E-mail στο info@sessile.gr, με θέμα το κείμενο: “Ακύρωση Παραγγελίας” με τον αριθμό παραγγελίας ή το ονοματεπώνυμο σας.

Επιστροφές

Κάνετε την επιστροφή σας εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής της παραγγελίας σας, υπό τους όρους και τις προυποθέσεις που προβλέπουν οι διατάξεις του ν.2251/1994 περί προστασίας του καταναλωτή. Tα προϊόντα προς αντικατάσταση πρέπει να βρίσκονται στην κατάσταση που παραλήφθηκαν, πλήρη και χωρίς φθορές και η συσκευασία τους να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν, σε άριστη κατάσταση, με τις ειδικές σημάνσεις (καρτελάκια) και την απόδειξη της αγοράς. Σύμφωνα με το άρθρο 5 παρ.10 του ν.2251/1994, το προϊόν δεν πρέπει να έχει χρησιμοποιηθεί. Aλλαγές σε εκπτωσιακα προϊόντα ή σε περίοδο εκπτώσεων δε γίνονται αποδεκτές, εκτός ορισμένων περιπτώσεων κι εφόσον αυτό είναι εφικτό, κατόπιν συνεννοήσεως με την εταιρία.

Σε περίπτωση επιστροφής έχετε τη δυνατότητα:
  • - Να πραγματοποιήσετε αλλαγή με ίδιο ή άλλο/ άλλα προϊόν/ προιόντα, μέσω του ηλεκτρονικού μας καταστήματος.
  • - Να ζητήσετε επιστροφή χρημάτων (αφορά μόνο στις αγορές μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος).
Σας υπενθυμίζουμε ότι:
  • - Κάνετε την αλλαγή/επιστροφή σας στο e-shop εφόσον έχετε κάνει την αρχική σας αγορά από εκεί.
  • - Έχετε την δυνατότητα να στείλετε το δέμα σας πίσω με οποιαδήποτε μεταφορική επιθυμείτε, καθώς η επιβάρυνση των μεταφορικών είναι δική σας.
  • - Το δέμα σας μέσα θα πρέπει να περιέχει προϊόν προς αλλαγή/επιστροφή και την απόδειξη αγοράς.
  • - Πριν από κάθε επιστροφή συνιστάται να προηγηθεί συνεννόηση με το ηλεκτρονικό κατάστημα Sessile. Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας καλώντας στo τηλ. της εταιρείας μας 210-962-9044 Δευτέρα - Παρασκευή 10:00-17:00 είτε στέλνοντας e-mail στο info@sessile.gr
  • - Η διαδικασία των επιστροφών συνήθως διαρκεί 5-6 εργάσιμες ημέρες από τη στιγμή που παραλαμβάνουμε την επιστροφή στην εταιρία μας.
  • - Σε περίπτωση που διαπιστωθεί κάποιο ελάττωμα σε προϊόν που έχει επιστραφεί, η εταιρεία οφείλει να επικοινωνήσει με τον καταναλωτή για την επίλυση του ζητήματος.
  • - Η εταιρία Sessile δύναται να αρνηθεί την παραλαβή επιστρεφόμενων ειδών που δεν πληρούν τις ανωτέρω προϋποθέσεις.
  • - Σε περίπτωση αλλαγής με άλλο προϊόν, θα πρέπει να πραγματοποιήσετε νέα παραγγελία, για τη δέσμευση/κράτηση του νέου προιόντος με το οποίο επιθυμείτε να πραγματοποιήσετε την αλλαγή. Η αντικατάσταση γίνεται με προϊόν/προϊόντα ίσης ή μεγαλύτερης αξίας του ποσού που έχετε καταβάλλει.