Συχνές Ερωτήσεις

Η Εξυπηρέτηση Πελατών γίνεται μέσω τηλεφώνου στο 210-962-9044 Δε-Τε 8:30πμ - 8μμ, Τρ-Πε-Πα 8:30πμ - 9μμ, Σα 8:30πμ - 7μμ.

Μπορείτε επίσης να επικοινωνήσετε μέσω e-mail στο info@sessile.gr οποιαδήποτε ώρα της εβδομάδας και θα λάβετε απάντηση μέσα σε 24 ώρες.

ΤΑ ΒΑΣΙΚΑ

Πού βρίσκεται το κατάστημά σας;

Sessile
Βασιλίσσης Όλγας 6, Γλυφάδα
Αθήνα, TK 165-61
Τ: 210-962-9044

Ποιες είναι οι ώρες λειτουργίας;

Φυσικά το κατάστημα sessile.gr είναι ανοιχτό 24/7, το φυσικό κατάστημα της Sessile είναι ανοιχτό και σας περιμένει ώρες λειτουργίας καταστημάτων και πιο συγκεκριμένα Δε-Τε 8:30πμ - 8μμ, Τρ-Πε-Πα 8:30πμ - 9μμ, Σα 8:30πμ - 7μμ. Είμαστε κλειστά μόνο τις αργίες.

ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ

Ηλεκτρονικές Παραγγελίες

Για να παραγγείλετε ένα ή περισσότερα προϊόντα πρέπει απλά να πατήσετε το κουμπί "Στην Τσάντα" που βρίσκεται δίπλα από κάθε προϊόν. Στη συνέχεια θα μεταφερθείτε στην Τσάντα Αγορών σας. Εκεί μπορείτε να επιλέξετε "Στο Ταμείο" για να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας, ή να επιλέξετε "Συνέχεια Αγορών" ώστε να επιστρέψετε στο προϊόν το οποίο προσθέσατε πλέον στην τσάντα αγορών, και να συνεχίσετε την περιήγησή σας.

Στη συνέχεια συμπληρώστε τα στοιχεία και πατήστε "Τοποθέτηση Παραγγελίας".

Τηλεφωνικές Παραγγελίες

Μπορείτε να κάνετε παραγγελία μέσω και τηλεφώνου.

Απλά τηλεφωνήστε στο 210-962-9044 ( Δε-Τε 8:30πμ - 8μμ, Τρ-Πε-Πα 8:30πμ - 9μμ, Σα 8:30πμ - 7μμ)

Ποιούς τρόπους πληρωμής προσφέρετε;

Οι τρόποι πληρωμής που προσφέρουμε είναι οι εξείς:

  • Αντικαταβολή(με μετρητά κατά την παράδοση)

  • Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό της επιλογής σας.

Σημείωση: Την κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό μπορείτε να την κάνετε στις εξής τράπεζες:

  • 1. Εθνική Τράπεζα
    Αρ. Λογαριασμού/Account No.: 073/661913-49
    IBAN: GR35 0110 0730 0000 0736 6191 349
    Όνομα Κατόχου Λογαριασμού που θα γίνει η κατάθεση: Καρατσιόλη Μαριάνθη
    Αιτιολογία/Description: Ονοματεπώνυμο και κωδικό παραγγελίας

Έξοδα Αποστολής

Για αποστολές (ΕΝΤΟΣ ΑΘΗΝΩΝ), τα έξοδα αποστολής είναι 4€ μέσω ΓΕΝΙΚΗΣ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗΣ Courier και ΔΩΡΕΑΝ εάν το κόστος της παραγγελίας σας υπερβαίνει τα 50€. Η παραγγελία σας θα είναι ασφαλισμένη από την ΓΕΝΙΚΗ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ Courier και αναμένεται να φτάσει μέσα σε 1 – 2 εργάσιμες ημέρες.

Για αποστολές (ΕΚΤΟΣ ΑΘΗΝΩΝ), τα έξοδα αποστολής είναι 0€ μέσω ΓΕΝΙΚΗΣ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗΣ Courier και ΔΩΡΕΑΝ εάν το κόστος της παραγγελίας σας υπερβαίνει τα 0€. Η παραγγελία σας θα είναι ασφαλισμένη από την ΓΕΝΙΚΗ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ Courier και αναμένεται να φτάσει μέσα σε – εργάσιμες ημέρες.

Για αποστολές (ΚΥΠΡΟΣ), τα έξοδα αποστολής είναι 15€ μέσω ΓΕΝΙΚΗΣ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗΣ Courier και ΔΩΡΕΑΝ εάν το κόστος της παραγγελίας σας υπερβαίνει τα 50€. Η παραγγελία σας θα είναι ασφαλισμένη από την ΓΕΝΙΚΗ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ Courier και αναμένεται να φτάσει μέσα σε 2 εργάσιμες ημέρες.

Αντικαταβολή

Για πληρωμή με Αντικαταβολή(μετρητά κατά την παράδοση στον Courier) η χρέωση για εντός και εκτός ΑΘηνών διαμορφώνεται στα 2€.

Ακυρώνοντας μια Παραγγελία

Η ακύρωση μιας παραγγελίας, φυσικά σε εύλογο χρονικό διάστημα, γίνεται στην Εξυπηρέτηση Πελατών μέσω τηλεφώνου και καθημερινά (εκτός Κυριακής) από Δε-Τε 8:30πμ - 8μμ, Τρ-Πε-Πα 8:30πμ - 9μμ, Σα 8:30πμ - 7μμ, αλλά και με αποστολή E-mail στο info@sessile.gr, με θέμα: "Ακύρωση Παραγγελίας" με το 5-ψήφιο PIN της παραγγελίας ή το ονοματεπώνυμο σας.

Πώς μπορώ να επικοινωνήσω μαζί σας;

Ο πιο αποτελεσματικός τρόπος για να επικοινωνήσετε μαζί μας είναι με το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο info@sessile.gr ή καλέστε στο 210-962-9044 . Επειδή λαμβάνουμε πολλές κλήσεις την ημέρα, σε περίπτωση μη απάντησης παρακαλώ αφήστε ένα μήνυμα και ο αντιπρόσωπος εξυπηρέτησης πελατών μας θα επικοινωνήσει μαζί σας το συντομότερο δυνατό.

Μπορώ να εγγραφώ στον κατάλογο ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας;

Μπορείτε! Θα ενθουσιαστείτε μόλις δείτε τι όμορφα αντικείμενα φτάνουν κάθε εβδομάδα στο γραμματοκιβώτιό σας! Απλά μετακινηθείτε στο κάτω μέρος της ιστοσελίδας - εκεί κάτω στα δεξιά.

Υπάρχουν όλα τα προϊόντα της ιστοσελίδας σας στο κατάστημά σας;

Ναι. Μερικά από τα προϊόντα μας είναι διαθέσιμα μόνο από το διαδίκτυο. Αυτό σημειώνεται στην περιγραφή του κάθε προϊόντος και είναι σε πραγματικό χρόνο.

Θα λάβω κάποιο μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μετά από μια παραγγελία;

Ναι, θα λάβετε ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που θα επιβεβαιώνει ότι η παραγγελία σας ελήφθη και επεξεργάζεται. Εάν δεν λάβετε κάποιο μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, παρακαλούμε προσθέστε το info@sessile.gr στο βιβλίο διευθύνσεων του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας.

Τι συμβαίνει σε περίπτωση που το προϊόν που επιθυμώ να παραγγείλω έχει εξαντληθεί;

Άμεσα μετά από κάθε εξάντληση φροντίζουμε να υπάρχουν διαθέσιμα τεμάχια - ειδικά για προϊόντα με μεγάλη ζήτηση. Απλά επιλέξτε "ένταξη στη λίστα αναμονής" για να εγγραφείτε στη λίστα. Θα σας στείλουμε ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, μόλις το στοιχείο είναι και πάλι διαθέσιμο.

Αν είμαι στη λίστα αναμονής, είναι εγγυημένο ότι θα λάβω το προϊόν;

Όχι, τα προϊόντα μας πωλούνται γρήγορα και υπάρχει περιορισμός στην ποσότητα. Ωστόσο, θα συνεχίσουμε να ξαναεφοδιάζουμε οποιοδήποτε προϊόν, εφόσον η ζήτηση συνεχίζεται.

ΕΓΓΡΑΦΗ & ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ

Πρέπει να κάνω εγγραφή ώστε να αγοράσω;

Όχι! Μπορείτε να περιηγηθείτε ελεύθερα στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα, ως επισκέπτης. Επίσης χωρίς λογαριασμό μπορείτε να παρακολουθείτε την κατάσταση της παραγγελίας σας. Ωστόσο, σας προτείνουμε τη δημιουργία ενός λογαριασμού. Αυτό θα επιταχύνει τη διαδικασία για μελλοντικές παραγγελίες.

Είναι η ιστοσελίδα σας ασφαλής;

Ναι, η ιστοσελίδα μας είναι ασφαλής. Σε κάθε σελίδα όπου θα σας ζητήσει να εισάγετε προσωπικές πληροφορίες, χρησιμοποιούμε ασφαλή (SSL) για την κρυπτογράφηση της επικοινωνίας. Χρησιμοποιούμε "cookies" για να παρακολουθούμε την τρέχουσα συνεδρία σας για να προσαρμόσουμε την εμπειρία σας και έτσι ώστε να μπορείτε να ανακτήσετε την τσάντα αγορών σας ανά πάσα στιγμή. Καλές αγορές!

ΚΩΔΙΚΟΙ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ

Δεν μπορώ να βρω που να εισάγω τον κωδικό έκπτωσης;

Μόλις επιλέξετε τα προϊόντα που θέλετε να αγοράσετε και εισάγετε τα στοιχεία της διεύθυνσης χρέωσης/αποστολής σας θα σας δοθεί μια επιλογή για να εισαγάγετε τον κωδικό στο "εκπτώσεις" ή "giftcards". Εάν χρησιμοποιείτε κάποιον πιστωτικό κωδικό καταστήματος εισάγετε τον κωδικό στην ενότητα "giftcards". Με τον κωδικό αυτό θα έχετε έκπτωση στην αγορά σας πριν από την ολοκλήρωση της διαδικασίας.

Τι θα συμβεί αν ο κωδικός μου λέει ότι δεν ανήκει σε μένα;

Οι κωδικοί προσφορών σχετίζονται με διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Βεβαιωθείτε ότι χρησιμοποιείτε την ίδια διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου όπου εστάλη ο κωδικός, καθώς η διεύθυνση σχετίζεται με το λογαριασμό σας. Εάν δεν υπάρχει ταύτιση της ηλεκτρονικής σας διεύθυνσης, κάντε μας απλά μια κλήση! Θα χαρούμε να σας εξυπηρετήσουμε!

ΔΙΑΦΟΡΑ

Τι συμβαίνει σε περίπτωση που το προϊόν που με ενδιαφέρει δεν είναι πια διαθέσιμο;

Παρακαλώ εγγραφείτε για τη λίστα αναμονής! Κάθε Δευτέρα η ομάδα μας κάνει εκ νέου παραγγελίες σε δημοφιλή μη διαθέσιμα τεμάχια. Ένας από τους πιο βασικούς παράγοντες σε αυτή τη διαδικασία λήψης αποφάσεων για την επανακυκλοφορία κάποιου προϊόντος εξαρτάται από τη ζήτηση που δημιουργείται από εσάς! Πείτε μας τι θέλετε να δείτε πίσω στο απόθεμα κάνοντας εγγραφή στις λίστες "Restock"!

Μήπως έχετε κάποιες συμβουλές για την αγορά μέσω της ιστοσελίδα σας;

Ναι, σας συνιστούμε να εγγραφείτε γρήγορα στις λίστες αναμονής! Προτείνουμε επίσης να μας ακολουθείτε μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης που διαθέτουμε και να γίνετε φίλοι μας! Είμαστε γνωστοί για τις αιφνίδιες εκπτώσεις, καθώς και τους κωδικούς για δωρεάν μεταφορικά τα οποία κοινοποιούνται μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης! Γι' αυτό βεβαιωθείτε ότι μας ακολουθείτε!